Pfarre Hassbach

katholisch Kirche der Katastralgemeinde Haßbach, Gemeinde Warth, Niederösterreich

OVERVIEW

This web page pfarre-hassbach.org currently has an average traffic ranking of zero (the lower the superior). We have scanned eight pages inside the domain pfarre-hassbach.org and found zero websites linking to pfarre-hassbach.org. There are two contacts and addresses for pfarre-hassbach.org to help you contact them. This web page pfarre-hassbach.org has been on the internet for one thousand one hundred and sixty-one weeks, three days, nine hours, and twenty minutes.
Jul 2002

PFARRE-HASSBACH.ORG RANKINGS

This web page pfarre-hassbach.org has seen varying levels of traffic throughout the the year.
Traffic for pfarre-hassbach.org

Traffic ranking (by month) for pfarre-hassbach.org

Traffic ranking by day of the week for pfarre-hassbach.org

PFARRE-HASSBACH.ORG HISTORY

This web page pfarre-hassbach.org was started on on July 25, 2002. As of today, it is one thousand one hundred and sixty-one weeks, three days, nine hours, and twenty minutes old.
July

LENGTH OF LIFE

WHAT DOES PFARRE-HASSBACH.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of pfarre-hassbach.org Mobile Screenshot of pfarre-hassbach.org Tablet Screenshot of pfarre-hassbach.org

Stanislaus Skorzybut

Hassbach 8

Hassbach, AT, 2831

AT

World4You Internet Services GmbH

Gerald Auer

Hafenstrasse 47-51

Linz, OOE, 4020

AT

PFARRE-HASSBACH.ORG HOST

I observed that a single page on pfarre-hassbach.org took five hundred and forty-seven milliseconds to load. We could not detect a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider this site not secure.
81.19.145.31

ns1.world4you.at
ns2.world4you.at

I diagnosed that this website is utilizing the Apache server.

DESCRIPTION

CONTENT

This web page pfarre-hassbach.org states the following, "Direktförderung für krebskranke und benachteiligte Kinder." The header had Kirche as the highest ranking search term. It is followed by Pfarre, katholische, and Glauben which isn't as ranked as highly as Kirche. The next words they used was Seelsorge. Katholisch was included but might not be viewed by web crawlers.

SEEK SUBSEQUENT DOMAINS

Pfarre Hausmannstätten - Allgemeines

Zukunftsbild der Katholischen Kirche Steiermark. Aktuelle Termine und Veranstaltungen und Gottesdienstordnung. Martin Luther - der Film. Klicken Sie bitte auf der linken Seite im hellblauen Feld auf die gewünschte Information.

Pfarre Hernstein

Alle hier verwendeten Namen, Begriffe, Zeichen und Grafiken können Marken- oder Warenzeichen im Besitze ihrer rechtlichen. Die Rechte aller erwähnten und benutzten Marken- und Warenzeichen liegen ausschließlich bei deren Besitzern. Aktuelles aus der Pfarre! .

Pfarre Herz Jesu - Wien

Ich heiße Sie über die Webseite in unserer Pfarre Herz Jesu herzlich willkommen! Es freut mich, dass Sie Interesse für unser Pfarrleben zeigen und hoffe,. Dass Sie sich von unseren Angeboten angesprochen fühlen. Auf ein baldiges Wiedersehen auf unserer Homepage. Ihr P Josef Giggenbacher, Pfr. 1210 Wien, Töllergasse 9.

Pfarre Herzogsdorf

Nach Abschluss der Kirchenrenovierung möchten wir hier weitere wichtige Ereignisse aus unserem Pfarrleben dokumentieren. Strahlendes Wetter begrüßte am Samstag, 9. Zahlreiche Firmlinge, insgesamt 35 aus unserer Pfarre und aus umliegenden Pfarren, hatten sich versammelt, um das Sakrament der Firmung zu empfangen.

Herzlich willkommen in der Pfarre Hetzendorf - Webseite der Pfarre Hetzendorf

Wir sind eine römisch katholische Pfarre. Mit angeschlossenem Pfarr-Kindergarten und Hort. Wir verstehen uns als gemeinschaftlicher Mittelpunkt. Durch aktive Teilnahme an Gottesdiensten. Teilnahme am lebendigen Pfarrleben besteht unsere Gemeinde. Und den K a l e n d e r. Auf den Seiten unserer Homepage.